Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Summer is Here

Home
Δεν είναι εύκολο να αφήνεις τον τόπο προέλευσής σου.
Το συνειδητοποιώ κάθε καλοκαίρι, σε κάθε δυσκολία που συναντώ
και όταν έχω ανάγκη τη μαμά μου
(σχεδόν καθημερινά δηλαδή). 

Τα καλοκαίρια ήταν και είναι συνυφασμένα με τον τόπο μου, το Λουτράκι,
με τις ευτυχισμένες και ανέμελες στιγμές με τις αδερφές μου στη θάλασσα,
με το οικογενειακό παγωτό που έφερναν οι γονείς τα μεσημέρια μου στο σπίτι,
με τα ηλιοβασιλέματα και τις δροσερές βραδιές στη βεράντα, 
με τα δεντράκια της μαμάς που κάθε φορά είναι
(ή έτσι τα βλέπει) μεγαλύτερα και ομορφότερα.


Οι βουτιές ξεκίνησαν

Στις μεγάλες (αλλά και τις μικρές) δυσκολίες θέλω να γυρίσω εκεί,
γιατί εκεί βρίσκεται ακόμη ο ανήλικος εαυτός μου,
η αθωότητα και η άγνοιά μου,
τα αγαπημένα μου βιβλία, τα κατοικίδιά μου, τα μαλακά μαξιλάρια μου.
Όλα όσα ανακουφίζουν, είναι εκεί.

Η μαμά μου (βρείτε την εδώ) είναι η καλύτερη φίλη μου, η πηγή έμπνευσής μου, το πρότυπό μου και η μεγαλύτερη αλήθεια που μπορεί να συναντήσει ποτέ κανείς.

With Angie.

  (Ναι, λείπω συχνά από τον τόπο προέλευσής μου.
Όμως τόσο εκείνος, όσο και όλα όσα συνεπάγεται, προχωρούν μπροστά μαζί μου.
Δεν μένουν πίσω.
 Πιο απλό, πιο ασφαλές, πιο όμορφο).  

Καλό Καλοκαίρι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Write me your comments