Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

The Greek Bond Girl



Λίγο πριν την πρεμιέρα της 23ης ταινίας του James Bond, με τίτλο Skyfall (δες το αφιέρωμα εδώ) ανατρέχω στη συνέντευξη που πήρα στην Τόνια Σωτηροπούλου, την 25χρονη Ελληνίδα ηθοποιό που κρατά έναν ρόλο-έκπληξη στην χολιγουντιανή παραγωγή. 

Αισθάνεσαι ότι πρέπει να κάνεις πιο προσεκτικά βήματα τώρα, μετά το Skyfall;
Σίγουρα, αλλά δεν αγχώνομαι, επειδή δεν ξεκίνησα τώρα. Έχω κάνει αρκετά πράγματα στο Λονδίνο, κι ας μην είναι στο μέγεθος του Μποντ. Πάντα αποφάσιζα με βάση αν κάτι μου άρεσε ή όχι. Έχω έναν συγκεκριμένο στόχο: να είμαι περήφανη και να υποδύομαι διαφορετικούς χαρακτήρες. Μια τέτοια διαφήμιση, για παράδειγμα, είναι όνειρο κάθε κοριτσιού. Κι εγώ έχω περάσει άπειρες ώρες μπροστά στον καθρέφτη, φροντίζοντας τα μαλλιά και το μακιγιάζ μου.


Η εμφάνιση παίζει ρόλο στην επιτυχία ενός καλλιτέχνη;
Είμαι μικρή ακόμη και δεν με θεωρώ καν καλλιτέχνη, αλλά διασκεδαστή. Η εμφάνιση ανοίγει αλλά και κλείνει πόρτες. Μου έχει συμβεί να πάω σε κάστινγκ για κωμωδία, κι ενώ μπορούσα να κάνω τον ρόλο, δεν μπήκαν καν στον κόπο να με ακούσουν γιατί δεν τους ταίριαζα φυσιογνωμικά. Και αντίστροφα, όσοι μου έδωσαν την ευκαιρία να κάνω κωμωδία, εξεπλάγησαν γιατί δεν περίμεναν ότι θα τα καταφέρω. Και δεν μου αρέσει να διαβάζω για μένα «μοντέλο και ηθοποιός». Μοντέλο δεν υπήρξα ποτέ. Είμαι ηθοποιός και είμαι κλασική Ελληνίδα με σώμα φυσιολογικό, όχι αδύνατο.


Πώς αισθάνεσαι ως «η Ελληνίδα που έπαιξε δίπλα στον Τζέιμς Μποντ»;
Είμαι πολύ περήφανη! Μάλιστα, όταν γίνονταν τα γυρίσματα, εδώ βιώναμε μεγάλη κρίση. Δεν είχαμε ούτε κυβέρνηση. Ίσως ήταν κι ένας από τους λόγους που επέλεξαν εμένα. Ξέρω ότι ο ρόλος που υποδύομαι είναι μικρός, αλλά για μένα είναι μεγάλος, γιατί με επέλεξαν ανάμεσα σε 2.000 άτομα. Σίγουρα ένα ποσοστό Ελλήνων όταν θα βγει η ταινία, θα πουν ότι «δεν ήταν τίποτα σπουδαίο» ή «ότι ήταν μικρός ο ρόλος». 

Στο διάστημα αυτό δέχτηκες προτάσεις από Έλληνες παραγωγούς ή σκηνοθέτες;
Ούτε μία. Έτσι κι αλλιώς όμως δεν θα έκανα κάτι εδώ. Δεν με αφορά να δουλεύω ως Ελληνίδα, αλλά ως διεθνής ηθοποιός. Έχω επιλέξει να εργάζομαι σε άλλη αγορά. Θα ήταν πισωγύρισμα να κάνω κάτι στην Ελλάδα επειδή θα ήταν πιο εύκολο για μένα. 

Με την προβολή πώς τα πας;
Η προβολή είναι μέρος της δουλειάς, αλλά δεν αντέχω την υπερβολή. Έχουμε όλοι άποψη για όλους από αυτό που βλέπουμε για εκείνους στα Μέσα, κι ας μην έχει αυτό καμία σχέση με την πραγματική τους ταυτότητα. Όλοι ζούμε μια φυσιολογική ζωή. Κι εμένα ξαφνικά με θυμήθηκαν «φίλοι» από το παρελθόν, άτομα που δεν ήξεραν αν ζω ή αν πέθανα. Ήταν εφιαλτικό. Όλοι μου τηλεφωνούσαν και δήλωναν περήφανοι και σίγουροι ότι θα τα καταφέρω, ενώ μέχρι χθες δεν ήξεραν αν είμαι ζωντανή. Αυτό όμως με έκανε να ξεχωρίσω αυτούς που είναι «δικοί» μου άνθρωποι.

Πώς δέχτηκες την πρόταση από τον σκηνοθέτη Σαμ Μέντες;
Είχα περάσει από οντισιόν και ο Σαμ Μέντες ζήτησε να με ξαναδεί ύστερα από δύο μέρες. Ήταν Τρίτη, μόλις μία εβδομάδα πριν ξεκινήσουν τα γυρίσματα της ηρωίδας που τελικά υποδύθηκα. Μου είπε «μου αρέσει πολύ το πρόσωπό σου» και πολλά άλλα, αλλά δεν είχε πει επίσημα ότι πήρα τον ρόλο. Στο τέλος της συνάντησης μου είπε απλά: «Θα σε δω στην Τουρκία». Ήταν σοκ!

Πώς αισθάνθηκες όταν βρέθηκες στο πλατό του Skyfall δίπλα στον Ντάνιελ Κρεγκ;
Είχα τρομερό άγχος, ειδικά την πρώτη μέρα που πήγαμε με τζετ στο πλατό. Ήμασταν μέσα στο τζετ περίπου πέντε άτομα, ανάμεσά τους και ο Ντάνιελ Γκρεγκ. Εκεί μέσα έγινε η πρώτη μας επαφή. Εγώ δεν μπορούσα από το άγχος να κουνηθώ ή να μιλήσω, και ήρθε εκείνος και συστήθηκε. Είναι σουρεάλ, το ξέρω! Μόνο και μόνο το όνομα Τζέιμς Μποντ και το μέγεθος της παραγωγής είναι τρομακτικό. 

Πώς είναι ως χαρακτήρες ο Ντάνιελ Κρεγκ και ο Σαμ Μέντες;
Είναι δύο άνθρωποι χαμηλών τόνων και πολύ αστείοι. Πέρασα πολύ καλά, γιατί χάρη σ’ αυτούς δεν αγχώθηκα καθόλου στα δικά μου γυρίσματα. Ο Ντάνιελ Κρεγκ έκανε τη ζωή μου πολύ εύκολη. Ο Σαμ Μέντες, από την άλλη, ήταν ανάμεσα στους σκηνοθέτες που πάντα ονειρευόμουν να συνεργαστώ μαζί τους. Τον θαυμάζω και ως προσωπικότητα. Αυτή η ταινία είναι πολύ διαφορετική από τις προηγούμενες. Ο Τζέιμς Μποντ δεν είναι απλά ένα αγόρι που του αρέσουν τα όπλα.


*Το κείμενο όπως δημοσιεύτηκε στο ΟΚ! τον Αύγουστο. Φωτογραφία: Nikos Vasilakis.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Write me your comments