Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Ερωτικές Ιστορίες: Love story number three


-Μου αρέσει να σε βλέπω να γελάς. Πετάω στα σύννεφα.
-Μου αρέσει να σε ακούω να τραγουδάς, έστω παράφωνα. Είναι χαριτωμένο.
-Μου αρέσει να μου λες αστεία που δεν είναι αστεία, αλλά εμείς να γελάμε μέχρι σκασμού.
-Μου αρέσει που (ανα)γνωρίζω πια τις κινήσεις σου και τις σκέψεις σου.
-Μου αρέσει που μπορώ να μαντεύω ποια έκπληξη θα σε χαροποιήσει,
τι θα σε ενθουσιάσει, τι θα σε "μαγέψει".
-Μου αρέσουν οι εκπλήξεις που μου κάνεις.
-Με γοητεύει ο τρόπος που με κοιτάς, όταν ετοιμάζομαι να βγούμε μαζί.
-Με κολακεύει όταν φροντίζεις για το ντύσιμό μου, εκτός από το δικό σου.
-Μου αρέσει να πλένουμε μαζί τα δόντια μας το βράδυ
και να κρυφογελάμε ανταλλάσσοντας ματιές στον καθρέφτη.

-Με εκνευρίζει να σκορπίζεις παντού στο χώρο τα ρούχα σου.
-Με εκνευρίζει να αλλάζεις συνεχώς τα κανάλια της τηλεόρασης,
για να καταλήξεις (αν καταλήξεις) σε κάποιο που προβάλει αθλητικά.
-Δεν σε αναγνωρίζω όταν νευριάζεις.
-Χάνω τον έλεγχο όταν ζηλεύω.
-Δεν καταλαβαίνω γιατί αφήνεις τον εγωισμό σου να σε κυριεύει.
-Δεν καταλαβαίνω γιατί θέλεις να τα ελέγχεις όλα,
να γίνονται όλα με τον δικό σου τρόπο.
-Παραδέχομαι ότι σε πληγώνω χωρίς να το θέλω.
-Παραδέχομαι ότι τις στιγμές των συγκρούσεων, υποφέρω.

-Θέλω να με υποστηρίζεις στις επιλογές μου.
-Θέλω να επιστεύεσαι τις επιλογές μου.
-Θέλω να δέχεσαι πως όταν αγαπάς, πρέπει να λες την αλήθεια, κι ας πονάει.
-Θέλω να ωριμάζουμε μαζί.
-Θέλω να τα ξεπερνάμε όλα μαζί.

-Μην ξεχάσεις όσα υποσχέθηκες.
-Μην ξεχάσεις να με αγαπάς για πάντα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Write me your comments