Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Συνέντευξη με τον Γάλλο ηθοποιό, Neils Schneider, Κάννες 2011



Μπορεί ο Niels Schneider να μην είναι ευρέως γνωστός (και να μην τον απασχολεί να γίνει), όμως αποτέλεσε ένα από τα δύο πρόσωπα (το άλλο είναι  η Astrid Berges-Frisbey, που κρατά ένα ρόλο στους «Πειρατές της Καραϊβικής 4») τα οποία ξεχώρισε ο οίκος Chopard για την κινηματογραφική παρουσία τους και τους απένειμε το ετήσιο Trophee Chopard, κατά τη διάρκεια του 64ου Φεστιβάλ Καννών Η απονομή συνέπεσε με την 10η επέτειο του Trophee Chopard –και την παρουσία του Robert De Niro στο ρόλο του Προέδρου της Κριτικής Επιτροπής του Φεστιβάλ. Συνάντησα τον 23χρονο Niels Scheider την παραμονή της μεγάλης ημέρας στο roof garden του Μartinez Hotel, συνοδευόταν από τη βοηθό του, φορούσε ρολόι Chopard και έτρωγε σούσι -και με έπεισε πως αν τίποτα από αυτά δεν υπήρχε στη ζωή του, και πάλι θα ήταν ευτυχισμένος. 


Πώς αποφάσισες να γίνεις ηθοποιός;

Ξεκίνησα στην ηλικία των 18 ετών. Προέρχομαι από οικογένεια ηθοποιών. 

Ο μπαμπάς μου ήταν θεατρικός σκηνοθέτης, οπότε η εκπαίδευσή μου από τότε που ήμουν παιδί είχε να κάνει με αυτό. Κάθε μας συζήτηση στο δείπνο αφορούσε το θέατρο. Εγώ, ως νεαρός επαναστάτης, ήθελα να κάνω τα πάντα εκτός από αυτό! Ήθελα να γίνω φωτογράφος, μετά όμως άρχισα να πηγαίνω σε θεατρικά κάστινγκ και όταν πήρα τον πρώτο μου ρόλο στην ταινία "Everything is fine",του  Yves-Christian Fournier είπα 'αυτό είναι!'.

Σε βοήθησε το γεγονός ότι ο πατέρας σου ήταν σκηνοθέτης να μπεις σε αυτή τη βιομηχανία; 
Όχι, καθόλου! Εκείνος ήταν και χορευτής μπαλέτου στην κλασική όπερα στο Παρίσι και ασχολούνταν περισσότερο με αυτό. Δεν με βοήθησε. Δεν γνώριζα κανέναν μέσω του πατέρα μου. Ο πρώτος μου σκηνοθέτης ήθελε να δει νέα πρόσωπα γιατί στο Παρίσι είναι παντού τα ίδια και έκανε ένα ανοιχτό κάστινγκ και πήρα εγώ το ρόλο. Αυτό μου άνοιξε το δρόμο.
Δυσκολεύτηκες στα πρώτα σου βήματα; 
Μετά από αυτή την ταινία, έκανα πάρα πολλά κάστινγκ. Στην αρχή πήγαινα σε 15-20 κάστινγκ και όλοι με απέρριπταν. Αφότου όμως κάνεις μία ταινία που έχει απήχηση, όλα είναι πιο εύκολα. Η τελευταία μου ταινία "Ηeartbeats" είχε απήχηση σε κοινό και κριτικούς και μου άνοιξε πόρτες για προσωπικά κάστινγκ. Τώρα είναι πιο εύκολα, αλλά στην αρχή είναι για όλους το ίδιο. 

O Robert de Niro παραδίδει το βραβείο Trophee Chopard στον ανερχόμενο ηθοποιό.
Πώς αισθάνεσαι που παρέλαβες το Trophee Chopard και μάλιστα, από τον Robert De Niro;
Ειλικρινά, έκλαιγα κάθε μέρα που περνούσε. Είχα δάκρυα χαράς. Έλεγα στον εαυτό μου ότι δεν πρέπει να κλαίω στην τελετή. Είναι τόσο μεγάλη τιμή για έναν ηθοποιό να βραβεύεται από τον Robert De Niro. Ακόμη και ο Leonardo DiCaprio θέλει να είναι ηθοποιός εξαιτίας του De Niro! Είναι τόσο τεράστιος ηθοποιός. Δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω. Είναι τόσο έντονο. Ο Robert De Niro είναι ένας ηθοποιός που δεν μιλάει πολύ, που δεν εκθέτει τη ζωή του, που απλά κάνει ταινίες. Θέλω να γίνω έτσι. Είναι πολύ γενναιόδωρο από μέρους του να μου δώσει το βραβείο. Ξέρω ότι δεν του αρέσει να μιλάει πολύ, ούτε να είναι στη σκηνή, οπότε τον ευχαριστώ για τη γενναιδωρία του. 


O Neils κι εγώ, με φόντο την Κρουαζέτ. 
Ποιους άλλους ηθοποιούς θαυμάζεις εκτός από τον Robert De Niro; Ποιοι είναι τα είδωλά σου;
Ο Sean Penn, ο Daniel Day Lewis, ο Dustin Hoffman, ο River Phoenix.  
Μέχρι τώρα όλες σου οι ταινίες είναι γαλλόφωνες. 
Και έτσι θα είναι για τα επόμενα δύο χρόνια. Συμμετέχω προς το παρόν σε γαλλικές και ιταλικές παραγωγές. 

Niels Schneider, Roebert de Niro, Caroline Scheufele και Marisa Berenson.

Θα ήθελες να μετακομίσεις στο Χόλιγουντ; 
Όχι, όχι, όχι. Στην Αμερική είναι πολύ καλός ο κινηματογράφος. Εκεί υπάρχουν τα καλύτερα και τα χειρότερα.Είχα πάει στο Λος Άντζελες για το 'Hearbeats" και κάποιοι ατζέντηδες με πλησίασαν και μου είπαν να μετακομίσω στο Χόλιγουντ. Είπα σε όλους 'όχι'. Ξέρω πώς δουλεύουν εκεί. Θα πάρω έναν μικρό ρόλο στην αρχή και επειδή είμαι Γάλλος, θα πρέπει να υποδυθώ το αγόρι από το Παρίσι. Δεν είναι αυτό που θέλω να κάνω. Θέλω να βρίσκομαι σε ταινίες και να υποδύομαι ρόλους που ερωτεύομαι. Μετά αν θέλουν ας με φωνάξουν για το καλό σινεμά που κάνουν στην Αμερική. Δεν είμαι ο τύπος που κάνει αυτή τη δουλειά για τη δημοσιότητα. Ποτέ δεν μιλάω στον εαυτό μου στον καθρέφτη. Είμαι σινεφίλ πάνω από όλα και θέλω να κάνω ταινίες που να μου αρέσουν και να παλέψω για αυτές. Είμαι πολύ επιλεκτικός. Θέλω να είμαι περήφανος για όποια ταινία κάνω. Δεν είμαι εγωκεντρικός. Δεν με νοιάζει να βλέπω τον εαυτό μου σε τεράστιες αφίσες.    

Κι αν σου γινόταν πρόταση να πρωταγωνιστήσεις σε κάποια διαφημιστική καμπάνια, θα το έκανες;
Θέλω να συνεργάζομαι με ανθρώπους που σέβομαι. Δεν με φοβίζει να μπω σε αφίσα. Απλά η δουλειά μου είναι να είμαι μέσα στην ταινία, όχι στην αφίσα. Αν εγώ είμαι ευχαριστημένος και ερωτευμένος με τον χαρακτήρα που υποδύομαι, τότε ακόμη κι αν η αφίσα είναι ένα κόκκινο πράγμα με τον τίτλο της ταινίας, δεν με νοιάζει. Πιστεύω ότι η διαφήμιση είναι πολύ επικίνδυνη, αλλά προτιμώ να κάνω μία συνεργασία με ένα άρωμα που μυρίζει καλά, παρά με μία ταινία που μυρίζει άσχημα. Αν μου αρέσει και νιώθω άνετα, το κάνω. Δεν έχει να κάνει με τα χρήματα. Με τρομάζει να γίνω το προϊόν, και όχι απλά να συσχετιστώ με αυτό.   
Neils Schneider, Uma Thurman, Jude Law, Caroline Scheufele και Marisa Berenson στο lounge της Chopard, στο Hotel Martinez, μετά  την απονομή των βραβείων.
Τι άλλο σου αρέσει να κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου;
Ιππασία! Είναι το καλύτερο για μένα. Είναι η ευτυχία μου. Ως ηθοποιός βρίσκομαι σε έναν τρελό κόσμο, με τόση ανασφάλεια όλη την ώρα, σε έναν κόσμο που είναι πάντα κατασκευασμένος, δεν είναι η πραγματικότητα. Όταν πηγαίνω στο ράντσο μου και ανεβαίνω στο άλογό μου και βλέπω τη φύση, σκέφτομαι ότι αν όλα κατέρρεαν, αν δεν ήμουν πια ηθοποιός και όλα στράβωναν, θα ήμουν ευτυχισμένος σε αυτό το μέρος. Είμαι τόσο χαλαρός εκεί γιατί ξέρω πως ό, τι κι αν συμβεί, υπάρχει ένα μέρος στο οποίο θα είμαι ευτυχισμένος. Πολλοί ηθοποιοί φοβούνται πως αν κάτι χαλάσει, δεν υπάρχει τίποτα παρά μόνο μία μαύρη τρύπα. Εγώ με το άλογό μου και τη φύση, δεν αισθάνομαι έτσι. Ό, τι κι αν γίνει θα είμαι εκεί ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος του κόσμου.

Niels Schneider, Uma Thurman
Υπάρχει κάτι άλλο που θες να προσθέσεις πριν κλείσουμε τη συνέντευξή μας;
Σ' αγαπώ. Παντρέψου με! (γέλια) 

Δες το trailer της ταινίας "Heartbeats" που ανέδειξε τον Niels Schneider:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Write me your comments