Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

My first ever interview

Με αφορμή τη διάκριση του Red Studio στην κατηγορία Personal Blogs του διαγωνισμού που διοργάνωσε το Greek Blogs by Women, έδωσα την πρώτη μου συνέντευξη και τη μοιράζομαι μαζί σας. 
Σας ευχαριστώ για την μέχρι τώρα υποστήριξη!!! 

Πείτε μας λίγα λόγια για τον εαυτό σας
Είμαι δημοσιογράφος, μεγάλωσα στο Λουτράκι και τα τελευταία δέκα χρόνια ζω στην Αθήνα. Γράφω όπως αναπνέω: με χαρά και ανάγκη. Είμαι δυναμική, παρορμητική, έχω αδυναμία στην οικογένειά μου και θέλω να κάνω την καθημερινότητά μου συναρπαστική. Το μεγαλύτερο μου όνειρο είναι να ζω ταξιδεύοντας.

Πότε ξεκινήσατε το ιστολόγιό σας;
Το φθινόπωρο του 2010. Ένιωθα ότι είχα ελεύθερο χρόνο τον οποίο «όφειλα» να γεμίσω με έναν δημιουργικό τρόπο. Αναζητούσα έναν χώρο εκτός του Facebook για να γράφω σχετικά με τα αγαπημένα μου πράγματα/ πρόσωπα/ μέρη. Δεν ήξερα τι θα πει blogger και blogging, ούτε φανταζόμουν πόσο θα αγαπούσα το blog μου στη συνέχεια.  

Είστε full time blogger; 
Όχι. Η full time απασχόλησή μου είναι ως δημοσιογράφος σε περιοδικά μεγάλου ομίλου. Το blog μου είναι ένα μέσο έκφρασης και επικοινωνίας και μέχρι στιγμής «επενδύω» επάνω του μόνο με συναισθηματικά κριτήρια. Γράφω όταν το αισθάνομαι.     

Γιατί bloggαρετε; 
Καλή ερώτηση. Ξεκίνησα να bloggάρω, όπως είπα, γιατί αναζητούσα ακόμη έναν τρόπο έκφρασης, ακόμη μία δημιουργική απασχόληση. Τώρα πια, δύο χρόνια μετά, πιστεύω πως bloggάρω γιατί νιώθω περήφανη και υπεύθυνη ταυτόχρονα για αυτό που έχω δημιουργήσει. Θέλω να του δίνω «τροφή» και να μεγαλώνει. 




Περιγράψτε το ιστολόγιο σας με 20 λέξεις.
Το Red Studio συγκεντρώνει τις αγάπες μου: ταινίες, φεστιβάλ, ταξίδια, παραστάσεις, σκέψεις, ιστορίες. Είναι προσωπικό, αληθινό, χρωματιστό, επικοινωνιακό, φιλόξενο.

Ποιά είναι τα 5 καλύτερα εργαλεία που χρησιμοποιείτε για το ιστολόγιό σας;
Η σύνδεσή του με το Facebook, το Twitter και το Bloglovin’ που είναι ο βασικός τρόπος για να βρει αναγνωστικό κοινό.

Ποιά είναι τα θετικά του να είσαι blogger;
Είσαι ελεύθερος. Γράφεις αυτά που αισθάνεσαι όπως τα αισθάνεσαι, θέτεις ο ίδιος τους «κανόνες» σου και φυσικά, απολαμβάνεις διπλά κάθε επιτυχία του blog σου.

Πόσο χρόνο ξοδεύετε για το ιστολόγιό σας εβδομαδιαία;
Δεν μπορώ να υπολογίσω με ακρίβεια. Καθημερινά το έχω ανοιχτό στις σελίδες του υπολογιστή μου και ακόμη και τις ημέρες που δεν δημοσιεύω ένα καινούργιο post, φροντίζω να μη χάνω την επαφή με τους αναγνώστες μου.



Πόσες επισκέψεις έχετε ημερησίως;
Πότε περισσότερες και πότε λιγότερες. Σημασία έχει ότι και πέντε άνθρωποι να επισκεφθούν το Red Studio, θέλω να αισθανθούν καλά και να επιστρέψουν. 

Ποιό είναι το πιο σημαντικό πράγμα που έχετε μάθει από την έναρξη του ιστολογίου σας;
Το πιο σημαντικό είναι πως γνώρισα κι άλλους bloggers, άλλα ανήσυχα, δημιουργικά μυαλά από όλο τον κόσμο και καθημερινά, όταν επισκέπτομαι τις σελίδες τους, αισθάνομαι πως κάνω ένα σύντομο ταξίδι στο Λονδίνο, το Άμστερνταμ, τη Φλωρεντία, τη Νέα Υόρκη ή το Σίδνεϊ.


Αν ξεκινούσατε το ιστολόγιό σας από την αρχή τί θα κάνατε διαφορετικά;
Δε θα άλλαζα τίποτα από όσα έχω μοιραστεί μέσω του Red Studio. Ακόμη και μερικά post, για τα οποία δεν αισθάνομαι το ίδιο περήφανη ή ικανοποιημένη, είναι μέρος αυτού του συνόλου που σήμερα κοιτάζω με μεγάλη χαρά. Αυτό που ίσως θα ήθελα να κάνω διαφορετικά, είναι να το ανανεώνω πολύ πιο συχνά!

Ποιά ήταν η μεγαλύτερη επιτυχία του ιστολογίου σας μέχρι τώρα; 
Η διάκρισή του στην κατηγορία Personal Blog του διαγωνισμού του Greek blogs by women, όπου κατέκτησε την πρώτη θέση, ήταν για μένα μία γλυκιά και απρόσμενη επιτυχία. Ως επιτυχία όμως αισθάνομαι και τις συνεντεύξεις που έχω φιλοξενήσει σ’ αυτό, οι περισσότερες με διεθνείς προσωπικότητες, όπως τα μοντέλα Karolina Kurkova και Erin O’ Connor, ο κοσμηματοποιός Fawaz Gruosi και οι ηθοποιοί Neils Schneider και Nicholas Vaporidis.

Ποιός είναι ο πιο δόκιμος τρόπος για να προμοτάρετε το ιστολόγιό σας;
Τα social media, φυσικά!

Τί συμβουλές θα δίνατε στις νέες Bloggers;
Αν και δεν είμαι ο κατάλληλος άνθρωπος για συμβουλές, το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι να είναι αυθεντικές! Η αυθεντικότητα ξεχωρίζει σε όλους τους τομείς της ζωής μας, άρα και εδώ.

Ποιά είναι τα μελλοντικά σας σχέδια για το ιστολόγιό σας;
Προτιμώ να μην τα αποκαλύψω τώρα και να τα μοιραστώ μαζί σας εν καιρώ. Σίγουρα έχετε πολλά να δείτε ακόμη. 

Ποιά είναι η πιο αγαπημένη σας ανάρτηση που θα θέλατε να την διαβάσει όλος ο κόσμος;
Να μοιραστώ δύο; Η μία είναι ένας απολογισμός από το περσινό φεστιβάλ των Καννών που αποτελεί μία από τις πιο δυνατές εμπειρίες της ζωής μου (La vie est un festivalκαι η άλλη είναι μια ερωτική ιστορία που έγραψα εμπνευσμένη από αληθινά γεγονότα (O Πόλεμος δύο ερωτευμένων) και όποτε τη διαβάζω θέλω να κλάψω.


Ποια είναι η πιο δημοφιλής σας ανάρτηση (σε σχόλια ή σε επισκέψεις);
Σε επισκέψεις είναι αυτή: Όλα Πήγαιναν Καλά μέχρι που Μεγάλωσα 
Σε σχόλια –μάλλον- αυτή: One Day in the Acropolis 

Ποιά είναι τα 5 πιο αγαπημένα σας γυναικεία ιστολόγια και γιατί;
Από ελληνικά ιστολόγια παρακολουθώ ανελλιπώς το Τhe Yellow Buses της συγγραφέως (και μαμάς μου) Αγγελικής Μπούλιαρη γιατί τα post του έχουν αναπόφευκτα λογοτεχνική ματιά και το My Style Forecast της Αννούσας Μελά γιατί παρουσιάζει τη μόδα μέσα από ένα ξεχωριστό, βιντεοσκοπημένο πρίσμα. Από διεθνή ιστολόγια ξεχωρίζω τα: Garry Pepper, The Londoner, The Blonde Salad, Wish Wish Wish και Sea of Fertility.

2 σχόλια:

  1. Keep on blogging Natalia!!!!
    10 years in Athens......how did that happen...lol...that means Nais has also lived inAthens for 10 years....seems like only 4 or 5!!!!
    You are both still my little girls ♥
    Now what you mean about quick visits to other countries through blogs......I am always in Paris!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Time goes by so quickly Susan, that we don't even realise it. I wanna stay this little girl like forever. I love that. But it would lie if I said that I didn't enjoy these past 10 years in Athens. <3

      Διαγραφή

Write me your comments