Ή, τέλος πάντων, μάντεψε ποιο θέατρο θα γεμίσει απόψε.
Η παράσταση ήταν για πολύ καιρό στις 5 πιο δημοφιλείς του Αθηνοράματος. Δεν ήταν τυχαίο. Ειδικά αν σου αρέσουν οι αστυνομικές ιστορίες, όπου μέχρι το τέλος προσπαθείς να μαντέψεις τον δολοφόνο και διαρκώς κάτι προκύπτει στην εξέλιξη και σε διαψεύδει, και μετά ξαναμαντεύεις και πάλι χάνεις, ειδικά τότε, το Μάντεψε ποιος θα πεθάνει απόψε είναι must see για σένα. Μέχρι το τέλος δεν είχα καταφέρει να καταλήξω ποιος και πώς έκανε τον φόνο, και αν όντως τον είχε κάνει και τέλος πάντων ποιος την έστησε σε ποιον. Σε συνδυασμό με το χιούμορ και τις υπέροχες ερμηνείες από ένα πολύ δυνατό καστ -βλ. Κάτια Δανδουλάκη, Τάσος Χαλκιάς, Αλέξανδρος Αντωνόπουλος, Τζόυς Ευείδη, Παντελής Καναράκης, Ελένη Κρίτα-, δεν χρειάζονται επιπλέον παροτρύνσεις. Το έργο του Ρομπέρ Τομά (8 γυναίκες
κατηγορούνται) διασκεύασαν και σκηνοθέτησαν ο Μιχάλης Ρέππας και ο Θανάσης Παπαθανασίου.
Extra info: Το Μάντεψε ποιος θα πεθάνει απόψε ανέβηκε στις αρχές της δεκαετίας του '60 στο
Παρίσι. Έκανε τεράστια επιτυχία και τράβηξε το ενδιαφέρον του Άλφρεντ Χίτσκοκ,
ο οποίος εξασφάλισε τα δικαιώματα του έργου για να το κάνει ταινία, η οποία
δυστυχώς δεν υλοποιήθηκε ποτέ.
To στόρι: Στα μέσα της δεκαετίας του '50 σε
ένα ορεινό θέρετρο στην Γαλλία η Κατρίν (Κάτια Δανδουλάκη) δηλώνει στην
αστυνομία την εξαφάνιση του συζύγου της. Μετά από τρεις μέρες απουσίας έρχεται στο σπίτι της ο αστυνομικός επιθεωρητής (Τάσος Χαλκιάς). Ξαφνικά έρχεται στο
σπίτι ο εξαφανισμένος σύζυγος (Αλέξανδρος Αντωνόπουλος), αλλά η Κατρίν δεν τον
αναγνωρίζει. Της είναι άγνωστος. Αντίθετα ο σύζυγος σοκάρεται από την
αντίδραση της και φωνάζει την ιδιοκτήτρια του σπιτιού (Ελένη Κρίτα) η οποία τον
αναγνωρίζει. Ο γρίφος περιπλέκεται όταν εμφανίζεται ένας εκκεντρικός
πελάτης του συζύγου (Παντελής Καναράκης) και μια ιδιόρρυθμη ρουμάνα νοσοκόμα
(Τζόυς Ευείδη).
Θέατρο "Κάτια Δανδουλάκη, μέχρι τις 23/3 και στη συνέχεια στη Θεσσαλονίκη.
Guess who doesn"t have a comment...lol.xx
ΑπάντησηΔιαγραφήYou would ve loved this play, Susan!! I m sure!!!
Διαγραφή